۹ پاسخ

عزیزم غذاهای تند اصلا نخور من خونه خودم غذا درست میکنم راحتم اصلا حالت تهوع اینا ندارم ولی وقتی خونه مادرشوهرم‌که‌غذاهاش تند میخورم‌میام خونه همه‌رو بالا میارم

من سروم میزنم با امپول انداسترون خوب میشم تا دوماه

لیمو بوکن وسیرابی بخور

من همراه تهوع هرچی هم میخورم بالامیارم از پنج هفتگی دیشب دگ تحملم تموم شد رفتم دکتر سرم زد ولی بازم همونم

قرص دمیترون بخور من خوردم خیلی تأثیر داشت

قرص دمیترون خیلی خوبه برامن که جواب داد

هیچی این نیز بگذرد🙂🙂

به خیار یه ذره نمک آبلیمو بزن بخور... سیب بخور .... من هر روز برا خودم آمپول اندانسترون میزنم . و سعی کن بیشتر استراحت کنی تحرک بیشتر معده آدمو تحریک میکنه

عزیزم فقط تحمل😢منم انقد صورتم لاغر شده تازه تازه میتونم یکم بخورم

سوال های مرتبط