زعفرون تو غذا میشه خورد در حد کم اشکال نداره ،شربت یا دم کرده غلیظش خوب نیس
نه اشکال نداره، زعفروم دم کرده یا شربت زعفرون نباید بخوری، توغذا موردی نداره، اگه خیلی حساسی بعدش یه کم تخم شربتی بخور
زعفران اندازه ای ک تو غذا میاد مشکل نداره بیشتر شربت زعفران و دمنوش ها سنگین میشه
زعفرون حتی ماه ها ی اخر باعث احساس نشاط و خنده رویی توی مادر و بچع میشه
بخور عزیزم هیچ ایرااادی نداره زعفرون فقط غلیظ دم کردش ضرر داره من دکتر اولم از اول اجازه داد دکتر دومیمم ک عوض کردم اونم گفت هیچ اشکالی نداره من استفاده میکنم تو غذاهام
بهتره نخوری
نباس بخوری زعفرون خوب نیست تو بارداری مصرف بشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.