نباید استفاده کنی جرم گیر وایتکس
حالا یک خورده زیردلم سوزمیزنه اشکال نداره
نزنی خیلی بهتره؛ من یکی دو بار مجبور شدم
خودم بیرون بودم؛ همسرم انجام داد.
منم وسواسی گرفته بودم فقط پتو و اینت میشستم ولی وایتکس اینا میترسیدم
نترس ولی اصلا استفاده نکن
من ۱۰ ماه نزدم نمردم ک خیلیم تمیز میموند
خودم مامان ندادم ک بیاد کارامو بکنه یا کسی بیاد کمکم کنه
اصلا خودتو زیاد تو فشار نزار
۵تا هم بزنی اشکال داره عزیزم
بیخیال جرمگیر و وایتکس شین ب بچه ضرر داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.