جرمگیراستفاده کردم دوتاماسک زدم اشکال نداره

۶ پاسخ

نباید استفاده کنی جرم گیر وایتکس

حالا یک خورده زیردلم سوزمیزنه اشکال نداره

نزنی خیلی بهتره؛ من یکی دو بار مجبور شدم
خودم بیرون بودم؛ همسرم انجام داد.

منم وسواسی گرفته بودم فقط پتو و اینت میشستم ولی وایتکس اینا میترسیدم

نترس ولی اصلا استفاده نکن
من ۱۰ ماه نزدم نمردم ک خیلیم تمیز میموند
خودم مامان ندادم ک بیاد کارامو بکنه یا کسی بیاد کمکم کنه
اصلا خودتو زیاد تو فشار نزار

۵تا هم بزنی اشکال داره عزیزم
بیخیال جرمگیر و وایتکس شین ب بچه ضرر داره

سوال های مرتبط

مامان آیساو نی نی مامان آیساو نی نی هفته هفتم بارداری
التماس دعا 😭😭 التماس دعا 😭😭 قصد بارداری
مامان ایلیا مامان ایلیا هفته پانزدهم بارداری
مامان ماهلین مامان ماهلین روزهای ابتدایی تولد
مامان امیرعباس مامان امیرعباس هفته سی‌وسوم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان جوجو ممد مامان جوجو ممد هفته پانزدهم بارداری
مامان رقیه وتودلی مامان رقیه وتودلی هفته چهاردهم بارداری