خانماا هوس چیبس نمکی کردم بخورم اشکال نداره

۸ پاسخ

بخور بابا چه اشکالی

بخور عزیزم نوش جونت...فقط همون روزی ک میخوری سعی کن تو همون روز خیار یا کاهو هم بعدش بخوری ک فشارت نره بالا

من دیشب پفک خوردم😅

من میخورم😶 هروقت هرچی دلم میکشه میخورم ولی اگر مضر باشن هم میخورما ولی کم😁

بخور نوش جونت

من همه چی میخورم همه چی

چه اشکالی باید داشته باشه ؟

نه بابا چه اشکالی

سوال های مرتبط

مامان تپلی🍼🪺 مامان تپلی🍼🪺 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان ماهلین مامان ماهلین روزهای ابتدایی تولد
مامان امیرعباس مامان امیرعباس هفته سی‌وسوم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان سامیار 💙 مامان سامیار 💙 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان ایلیا مامان ایلیا هفته پانزدهم بارداری