بخور بابا چه اشکالی
بخور عزیزم نوش جونت...فقط همون روزی ک میخوری سعی کن تو همون روز خیار یا کاهو هم بعدش بخوری ک فشارت نره بالا
من دیشب پفک خوردم😅
من میخورم😶 هروقت هرچی دلم میکشه میخورم ولی اگر مضر باشن هم میخورما ولی کم😁
بخور نوش جونت
من همه چی میخورم همه چی
چه اشکالی باید داشته باشه ؟
نه بابا چه اشکالی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.