۸ پاسخ

تعیین جنسیت جنین از طریق خون مادر یک روش جدید است که در طی آن بر پایه شناسایی توالی های DNA آزاد جنینی در خون مادر می توان جنسیت جنین را با درصد درستی بالایی شناسایی کرد. تو تهران۳/۵۰۰

زنداداش من داده بود ۷ میلیون شده بود

بله ولی خیلی گرونه ۷ میلیونه

جنسیت مهم نیس ایشالا که سالم باشع😍

بله درسته هزینشو نمیدونم اما همه آزمایشگاه شهر انجام میدن حالا برو نور بپرس

بله آزمایش سلفری هست از هفت تومن ب بالاست من دادم

اره
البته 6 هفته نه
معمولا 9 هفته ازمایشو میگیرن
ولی هزینش خیلیه
پرسیدم گفتن 3 میلیون

فکر کنم آزمای ژنتیکه

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته شانزدهم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته بیست‌وهشتم بارداری