آیهان خیلی لب پایین شو میخوره برا چی؟ ینی یکسره تو دهنش و گريه میکنه!

۳ پاسخ

داره دندون در میاره

دندونش داره میاد برا همونه استامینوفن بزن رو لثش با ژل دندان

دقیقا پسرمنم همینطوره

سوال های مرتبط