۵ پاسخ

والا منم اینجوریه نه فک نکنم بد باشه
منم تا الان بهش فکر کردم،میگم ای خدا این مامانا چقد گناه دارن،یکی میگه کم تکون میخوره خطرناکه؟یکی میگه زیاد تکون میخوره خطرناکه؟و و و هزاررررر تا سوال دیگه،تا آخر حاملگی دیوونه میشم من بخدا😂

چرا اینقدر گیر دادی به اون بیچاره؟؟؟ زندگیتو بکن خب ، بزار راحت باشه

برای منم زیادتکون میخوره چون رشدمیکنه ورشدش طبیعیه

نع😍😅

تویه 3یا2دقیقه حدوده3تابیشترحرکت میکنه

سوال های مرتبط

مامان دخمل ناز مامان دخمل ناز ۷ ماهگی