والا منم اینجوریه نه فک نکنم بد باشه
منم تا الان بهش فکر کردم،میگم ای خدا این مامانا چقد گناه دارن،یکی میگه کم تکون میخوره خطرناکه؟یکی میگه زیاد تکون میخوره خطرناکه؟و و و هزاررررر تا سوال دیگه،تا آخر حاملگی دیوونه میشم من بخدا😂
چرا اینقدر گیر دادی به اون بیچاره؟؟؟ زندگیتو بکن خب ، بزار راحت باشه
برای منم زیادتکون میخوره چون رشدمیکنه ورشدش طبیعیه
نع😍😅
تویه 3یا2دقیقه حدوده3تابیشترحرکت میکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.