خانما من هنوز پریود نمیشم عادیه؟؟

۶ پاسخ

من بعد از ۹ماه تاره پریود شدم

من شیر خودمو میدم از همون ماه اول پریود شدم و اینطوری بهتره آدم استرس میگیره تو این موقعیت باز باردار نشه

شیرخودتو میدی بخاطر اونه.پریود بشی ک بیشتر احتمال بارداری هست.اینطوری کمتره احتمالش

منم هنوز نشدم خیلی استرس بارداری دارم

نگران نباش منم دیشب شدم دقیقا پسرم ۷ماهش کامل شد من پریود شدم بعد چندماه

شیرخودتو میدی؟

سوال های مرتبط

مامان عشق مامان وبابا مامان عشق مامان وبابا ۱۳ ماهگی
مامان پسر و دختر مامان پسر و دختر ۱ سالگی
مامان مامان خوشگلم مامان مامان خوشگلم ۱ سالگی
مامان کوهیار 👶🏻💙 مامان کوهیار 👶🏻💙 ۱۵ ماهگی