۳ پاسخ

نه اب جوشیده بریز،بادوم هم اگر پوستشو گرفتی بریز داخل وگرنه ی دو ساعتی سه ساعتی داخل اب بمونه کنده میشه

نه اب با بادوم مثلا سی سیسی اب ده تا دونه بادوم داخل همزن بریز میشه شیربادوم

شیر بادام یعنی با شیر پاستوریزه باید درست کنم؟

سوال های مرتبط

مامان شاه پسر مامان شاه پسر ۸ ماهگی
مامان دختر مامان مامان دختر مامان ۱۳ ماهگی
مامان هیراد💙 مامان هیراد💙 ۷ ماهگی
مامان مامان فندق مامان مامان فندق ۱ سالگی