۴ پاسخ

بخاطر قند زیادی نباید بهش داد. یکی از دلایل بیش فعالی مصرف قند مصنوعی

چرت ربطی نداره اگه میخوای بدی بستنی پروکاله بگیر بدون قند هست پروتئین من این میدم.بقیه نده قند حالی تو رشدش تاثیر میذاره

ولی تو دیر حرف اومدنش تاثیری نداره خرافاتِ

ندی بهتره قند کاذب داره خوب نیس

سوال های مرتبط

مامان آریان ودخترم✨ مامان آریان ودخترم✨ هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان دلوین 💗 مامان دلوین 💗 ۱ سالگی
مامان دخملی مامان دخملی ۱۳ ماهگی
مامان پناه قندعسل مامان پناه قندعسل ۱ سالگی
مامان گندم مامان گندم ۱ سالگی