سلام خانما
این ازمایش کم خونی چطوره؟

تصویر
۲ پاسخ

تو مرزی قرص آهن بخوری هرشب خوبه فک کنم

نداری فک‌کنم

سوال های مرتبط

مامان هستی و همتا❤️🍓 مامان هستی و همتا❤️🍓 ۱ سالگی
مامان دلوین دلیار مامان دلوین دلیار ۴ ماهگی
مامان پسرم مامان پسرم هفته سی‌وهفتم بارداری