۵ پاسخ

عزیزم ماشاالله بگو حالا خودتو چشم. نزنی 😂

خداروشکر تاحالا چیزی نشده ولی از این به بعد نخور سقط اوره خدایی نکرده اتفاق یه بار میوفته

من نامزد بودم پرویید نمیشدم نگو باردارم خبر نداشتم همش زرشک میخوردم پرویید بشم رفتم شمال بی بی چک زدم نگو باردارم دخترم سالم بود هیچ چیش نشد الان ۴سالش

اولن دورازجون اتفاق یبار میوفته بعدم چرا میدونستی خطرناکه خوردی😂😂😂

همه چی کم بخوری مشکل ساز نیست

سوال های مرتبط

مامان محمد رضا مامان محمد رضا هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان 💔آریشاهم💔 مامان 💔آریشاهم💔 هفته بیست‌ودوم بارداری