۷ پاسخ

منم همینطور.همینجوری هم لک وخون میاددیگه خسته شدم

براچی شیاف استفاده میکنی؟

اره عادیه از عوارض پروژسترونه

به دکترت بگو

نه عادی نیس چون شیافو دکترم بهم داد واسه کم کردن دردام

نزار به دکترت بگو

اره از عوارضشه
حتما ب دکترت بگو

سوال های مرتبط

مامان دختری🎀 مامان دختری🎀 هفته سی‌وهفتم بارداری