سلام کسی قرص سفکسیم استفاده کرده فایده داره

۳ پاسخ

منم دوره دوم هست دارم استفاده میکنم بهترم بعد تموم شدنش گفت باید آزمایش بدی

اره من خوردم ولی خوب نشدم اصلا

واسه عفونته باید بخوری
بعد ازمایش‌تکزار کنی ببینی فایدع داشته‌یا نه

سوال های مرتبط

مامان آیلین و آرتین مامان آیلین و آرتین ۸ ماهگی