سلام بیسکویت رنگارنگ برای کودکان یکساله چطوره

۲۳ پاسخ

اولین باره آقا میبینم اینجا

درکل بيسکوئيت کیک همش شیرینجاته زیاد خوب نیس ولی منم گاهی میدم

بابا علی محله رو اشتباه اومدی😂

کلا مخالف شیرینی کیک هر گونه قند مصنوعی حتی واسه فرنی یا چیزی بخوام شیرین کنم واسه بچه ۵ شیره گرفتم از اون استفاده میکنم هم سالم تره هم حتی خوشمزه تر
تا جایی ک میشه چرا بچهارو ب غذای سالم عادت ندیم از اول اگه غذا سالم عادت کنه تو بزرگ سالی ام سمتشان خیلی نمیره

بیسکوییت مادر بگیرید

سم خالصه همش قند مصنوعیه هرچی کیک و بیسکوییت بازاریه هرچی ابمیوه و شیر طعم داره بازاریه

خوب نبست

اگ حساس نیستین بدین بخوره ولی نه همیشگی‌ در‌حد هفته ای یک بار

پسر من که دوست نداره نمیخوره

بابا اینجا چیکار میکنی🤨

من کلا شیرینی نمیدم، چیزی که مواد نگهدارنده داشته باشه که دیگه اصلا

اصلا خوب نیست

چرا برا پدر رارواینجامیارع🤨

عه بابا چرا اینجاعه 😂

منکع میدم ب هر دوتا خیلیم دوست دارن

واس مواقعی ک واقعا شرایط نیست غذا بدی خوبه یا غذا نباشه وگرنه چیز خوبی نیست

گاهس اوقات میدم

دلم خواست🤣😂😂.

من که نمیدم

منم میدم گاهی وقت

من میدم بعضی وقتا
زیادی حساس بودنم خوب نیست ب نظرم

بد ویفر بدترین نوع بیسکوییت هاست

مواد نگه دارنده، شکر، روغن اشغال... مقوی که نیست قطعا

سوال های مرتبط

مامان شاهان و تودلی مامان شاهان و تودلی ۱۷ ماهگی
مامان آوین🥳🍼 مامان آوین🥳🍼 ۱ سالگی