مامان ها دوقلو شماهم حس میکنین حرکت یه قل کمتر

۶ پاسخ

مامان دوقولو ها الان که تو هفته های 36و 37 هستین اذیت نمیشین.؟
من دکترم گفت 4تیر ماه یعنی34هفته و6روز ختم بارداری بدم
میشه از شرایطتون بگید،
درد واژن و کمر ندارید

ازت می‌خوام ک تو بارداری دوعات مستجاب میشه برام دعا کنی خدا ب منم دوقلو بده توروخدا برام دعا کن

سلام عزیزم آره من همچین احساس دارم

اره دو قلو های منم همیجورن یکی پر تحرک یکی هم کم تحرک ..دکتر گفت دوقلو ها معمولا همینجورن ..ولی سونو گرافیست گفت هر دو تاشون از حرکت کردن چیزی کم نمیزارن

خوب باید یه نبضی ،سکسه دو طرفه ای باشه مال اون یکی که متوجه میشم

ارهه حرکت اون یکی کم متوجه میشم یا گاهی اصلا متوجه هم نمیشم

سوال های مرتبط

مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 روزهای ابتدایی تولد