خانوما اضکال نداره پوره موز بدم ب پسرم

۷ پاسخ

میگن که موز حساسیت زاست بهتره که داده نشه می‌دونم منم موندم شروع کنم یا نه

موز سنگینه امروز بهداشت بهم گف زود شرو کردی هفت ماهگی باید بدی

بده ولی کم بده یبوستش نکنی من زیاددادم بچه دوروز یوبس بود

اول حلش کن بعد با موز قاطیش کن

نه با چنگال یا گوشت‌کوب پهنش کن

نه گلم با شیر خودت یا شیر خشک قاطیش کن بده

نه بده

سوال های مرتبط

مامان 🩵امیر مهدی🩵 مامان 🩵امیر مهدی🩵 ۱ سالگی
مامان شاهان👼🏻💙 مامان شاهان👼🏻💙 ۱ سالگی
مامان علیهان🐥 مامان علیهان🐥 ۷ ماهگی
مامان آلارز مامان آلارز ۱۰ ماهگی
مامان آریا😍💙 مامان آریا😍💙 ۱۵ ماهگی
مامان قلب مامان💞 مامان قلب مامان💞 ۱ سالگی