۵ پاسخ

نه من کمی گوجه فرنگی میریزم. رب نمک و ادویه و روغن داره که ممنوعه

من تازه شروع کردم
اندازه نوک قاشق میزنم

آره من میزنم چون پسرم قبل از اینکه بخوره به شکل غذا نگاه میکنه قرمز نباشه نمیخوره

ن هنوز

ن هنوز

سوال های مرتبط

مامان 🦢💫PANAH 🌈🌹 مامان 🦢💫PANAH 🌈🌹 ۱۶ ماهگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۱۲ ماهگی