۸ پاسخ

من تا سونو آخر چک کرد

تا اخر مهمه

دیگه خب طبیعتا هرچی بیاد پایین تر احتمال زایمان زودرس بیشتر میشه ولی از هفته ۳۴ چون دیگه بچه تقریبا کامله و اگه ام به دنیا بیاد مشکل خاصی نداره میگن مهم نیست

۳۶

میگم هر وقت بری بیمارستان بگی ازم nst بگیرید
میگیرن یا نه ؟؟؟

بعضی دکترا تو آنومالی اندازه میگیرن
سونو جدا هم میتونی بری که فقط طول سرویکس رو اندازه بگیره
از اولش تا آخرش مهمه چون کم باشه باعث زایمان زودرس میشه

مامان شاهان

تا آخر مهمه

سوال های مرتبط

مامان اَبرا🤰 مامان اَبرا🤰 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان پسر کوچولو 💙 مامان پسر کوچولو 💙 ۴ ماهگی
مامان مـــ🌙ــوا مامان مـــ🌙ــوا ۴ ماهگی
مامان ایلهان مامان ایلهان ۷ ماهگی
مامان پاستیل🍡🍼 مامان پاستیل🍡🍼 ۲ ماهگی
مامان محمد🩵 مامان محمد🩵 ۱ ماهگی
مامان فندق

 💕 مامان فندق 💕 ۱۲ ماهگی
مامان قلبم ایلیا مامان قلبم ایلیا ۴ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌ویکم بارداری