ماماناسلام زردی ۱۰زیاده به نظرتون لازمه دستگاه بگیرم

۲ پاسخ

برای یازده روزگی ده زیاد نیست ولی باید شیش به پایین باشه.میتونی دستگاه بگیری توی خونه بذاریش زیر نور و شیر خوب بخوره تا تند تند پوشکشو خیس کنه که دفع بشه

نه دختر من ده و نیم بود با قطره خوب شد

سوال های مرتبط

مامان باران و مهدی مامان باران و مهدی ۱۱ ماهگی
مامان جیگارم مامان جیگارم روزهای ابتدایی تولد
مامان سه تا جوجه🐣🫀 مامان سه تا جوجه🐣🫀 ۱۵ ماهگی
مامان ayhan🌛👼 مامان ayhan🌛👼 ۴ ماهگی