۴ پاسخ

ب من گفت دیگه ۸ ماهگی میتونی بیای

۲۸ هفته سونو وزن هست

فک کنم برا وزن جنین باشه دکترم گفت به این زودیا نمیفرستمت سونو برو اواسط خرداد بیا برا چکاپ

ماهانه ک واسه چکاب میری ممکنه دکترت سونو هم بنویسه

سوال های مرتبط

مامان مارشمالو🎀 مامان مارشمالو🎀 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان قند عسل مامان قند عسل هفته سی‌ویکم بارداری
مامان 💙💙🩷🩷 مامان 💙💙🩷🩷 هفته بیست‌وسوم بارداری