خوشمزه ترین و بهترین مولتی ویتامین؟؟

۶ پاسخ

کلا مولتی ها بدمزه هستن، ولی ویواکیدز من تست کردم باز بد نبود. پدیا بست هم خوبه یکم بوش زیاده. ویواکیدز بوش کمتره

من از ۶ماهگی پدیا بست دادم

من الان نزدیک 4 ماهه بی بی جویس میدم میخوره راحت خداروشکر

بی بی جویس میدم

بی بی جویس

ویتان میدم

سوال های مرتبط

مامان نی نی من مامان نی نی من ۲ سالگی
مامان 🍏گوجه سبز🍏 مامان 🍏گوجه سبز🍏 ۱ سالگی
مامان علیسان🩵 مامان علیسان🩵 ۱ سالگی
مامان 🍏گوجه سبز🍏 مامان 🍏گوجه سبز🍏 ۱ سالگی
مامان نی نی ماه مامان نی نی ماه ۱ سالگی
مامان فاطمه زهرا مامان فاطمه زهرا ۱ سالگی
مامان رستاوراستین مامان رستاوراستین هفته سی‌ویکم بارداری