۴ پاسخ

سختیش فقط ی روزه

در خواست بده گلم

تو هر بچه ای متفاوته. برا بچه من سخت بود چون طرف نابلد بود باد کرد پای بچم و تب کرد.

برای دختر من نه

سوال های مرتبط

مامان چش خشگل مامان چش خشگل ۱ سالگی
مامان آیلین مامان آیلین ۱۷ ماهگی
مامان حسام 👶🏻🧸 مامان حسام 👶🏻🧸 ۱۳ ماهگی
مامان راستین 👩‍🍼 مامان راستین 👩‍🍼 ۱۰ ماهگی
مامان دلارز مامان دلارز ۱ سالگی
مامان ماهان مامان ماهان ۱ سالگی