۶ پاسخ

ارع خدای خیلی دیر میگذره

خیلی اوایلش دیر میگزره همینکه میری ان تی نی نی و میبینی ارامش میگیری یکم بختر میگزره

بسلامتی بغلش بگیری عزیزم.برا منم دعا کن این ماه جواب بگیرم

سه ماه اول همینه .
پا بزاری تو ۱۳ هفته عین باد میگذره

برا منم خیلی دیر میگذره .

عزیزم😍

سوال های مرتبط

مامان جوجه رنگیم💙😍 مامان جوجه رنگیم💙😍 ۴ ماهگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته نهم بارداری