۷ پاسخ

کمبود ویتامین د و کلسیم یا کم خونی نداری؟

ولی طبیعیه شیر و اینا زیاد بخورید

آره عزیزم منم همینطورم مشکل نداره

آره طبیعیه خیلیم طبیعیه

من دلم ورم میکنه بیشتر درد ندارم

باردار شدی؟تو ک میخواستی تازه اقدام کنی😂😂😂😂😂

آره گلم طبیعیه استراحت رو بیشتر کن

منم هستم🤕🤕🤕

سوال های مرتبط

مامان دوتا وروجک👼👼 مامان دوتا وروجک👼👼 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان مامان کنجد ها مامان مامان کنجد ها ۸ ماهگی
مامان fateme مامان fateme هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان گیلاس 🍒 مامان گیلاس 🍒 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان لوبیا مامان لوبیا روزهای ابتدایی تولد