۵ پاسخ

آره واسه من ۲۸ هفته ۱۱۰۰ بود

اره منم ۲۸هفته رفتم سونوگرافي ۱۱۰۰بود گفت خوبه

خیلی خوبه

اره خوبه

اره صد گرمم اضافه داره😂

سوال های مرتبط

مامان ریحانه مامان ریحانه ۷ ماهگی
مامان ماهورا محمد مامان ماهورا محمد روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجوشهریار🩷🐥 مامان جوجوشهریار🩷🐥 ۸ ماهگی
مامان نورا مامان نورا هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان فندوق مامان مامان فندوق مامان هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان آرش گل پسرم 😍 مامان آرش گل پسرم 😍 هفته سی‌ودوم بارداری