گوشت تو شیشه پسرم

تصویر
۵ پاسخ

عزیزم ببخشید یکم از گوشت رو که میدین به بچتون بقیه گوشت رو چجوری نگه میدارین که خراب نشه؟مثلا اگه من اندازه شیشه مربا درست کنم نمیتونه همشو بخوره.چجوری بقیشو نگه دارم؟

نوش جااااااااااااانش
الهی شکر که می تونه بخوره
ان شاءالله بچه منم خوب بشه بتونه بخوره

نوش جانش گوشت شه به تنش

این چیه عزیزم توضیح میدی

نوش جانش

سوال های مرتبط

مامان مامان بچهام😻❣ مامان مامان بچهام😻❣ ۱ سالگی
مامان سورنا🐣 مامان سورنا🐣 ۱۱ ماهگی
مامان ❤️‍🔥 مامان ❤️‍🔥 ۱۰ ماهگی
مامان ִֶָ⋆فندقچه💓 مامان ִֶָ⋆فندقچه💓 ۱۷ ماهگی
مامان 𝐒𝐞𝐥𝐢𝐧🧚‍♀️ مامان 𝐒𝐞𝐥𝐢𝐧🧚‍♀️ ۱۵ ماهگی
مامان جیگر گوشم🩷 مامان جیگر گوشم🩷 ۱۷ ماهگی