عزیزم ببخشید یکم از گوشت رو که میدین به بچتون بقیه گوشت رو چجوری نگه میدارین که خراب نشه؟مثلا اگه من اندازه شیشه مربا درست کنم نمیتونه همشو بخوره.چجوری بقیشو نگه دارم؟
نوش جااااااااااااانش
الهی شکر که می تونه بخوره
ان شاءالله بچه منم خوب بشه بتونه بخوره
نوش جانش گوشت شه به تنش
این چیه عزیزم توضیح میدی
نوش جانش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.