۳ پاسخ

من رنگ کردم موهامو اونم ۲ بار البته توخونه

ن عزیزم

من میخاستم برای عید رنگ کنم ک ارایشگر گفت تو شیردهی خوب نیس.و رنگم مث دوره پریودی خوب باز نمیشه رو مو

سوال های مرتبط

مامان سورنا مامان سورنا ۱ ماهگی
مامان پسرکم مامان پسرکم ۱۵ ماهگی
مامان فراز 🫰🏻✨ مامان فراز 🫰🏻✨ ۱۳ ماهگی
مامان آوین مامان آوین ۱۵ ماهگی
مامان پناه🫀🦋 مامان پناه🫀🦋 ۱۰ ماهگی