۹ پاسخ

خیلی خوبه ولی بدون دارچین بخور ب من اینطوری گفتن البته

درسته ولی از هفته ی ۲۸

صبح به عنوان صبحانه با یکم عسل بخور به به😍😍

من دلم خواست😃

نوش جونت
بهتر شدی گلم

نوش جان خیلی عالیه

نوش جونت باشه عزیزم

اره عزیزم خیلی مقویه بخور نوش جونت

مام اومدیم کبابی برای وزن جنین🤣🤣🤣

سوال های مرتبط

مامان نینی🩷 مامان نینی🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان لیانا مامان لیانا روزهای ابتدایی تولد
مامان اولی🥹💞 مامان اولی🥹💞 هفته بیست‌وهفتم بارداری