مامانا اسم لنا يا نيلا؟؟؟كدوم قشنگتره؟

۲۰ پاسخ

لنا قشنگه و نِلا هم خیلی نازه

هر دو قشنگن، لنا چون کمتر شنیدم جدید تر به چشم میاد

لنا.

نیلا

لنا
نیلا تکراریه

لنا😍

لنا خیلی کوتاهه، نیلا قشنگ تره

نیلا.

نیلا..

لنا ....

لنا.

نیلا قشنگه

لنا قشتگه

لنااا

لنا

نیلا

نیلا.....

تپش خیلی قشنگه

هر دو زیبا هستن.. اما در آمارگیری تغییر اسم در ثبت احوال، این 2 تا اسم تو رده ی بالایی بودن به خاطر خالی و پوچ بودن اسم..

من هردو رو دوس دارم نمیدونم تو انتخاب اسم فعلا موندم

سوال های مرتبط

مامان نیلا💞 مامان نیلا💞 ۸ ماهگی
مامان نیلا 🎀 مامان نیلا 🎀 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نلین خانوم🥰🥰 مامان نلین خانوم🥰🥰 ۱۲ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان نی نی💖 مامان نی نی💖 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان فندق مامان فندق ۱۱ ماهگی
مامان نقلی کوچولو مامان نقلی کوچولو ۱۰ ماهگی
مامان توت فرنگی 🍓 مامان توت فرنگی 🍓 هفته بیست‌ونهم بارداری