۱۰ پاسخ

😮‍💨😮‍💨😮‍💨😮‍💨

من برم بیمارستان شخصی بگم بستری میکنن؟

دیگع طاقت ندارم بدم میاد

من گذاشتم دردم گرفت زایمانم فقط ۳ ساعت طول کشید اگه بدون درد برین زایمانتون خیلی سخت تره

شماالان دقیقا چندهفته ایید؟🥲
منم طبیعی هستم😪

من بچه اولم هرچی منتظر شدم خبری نشد آخرشم رفتم زایشگاه بهم آمپول زدن الآنم ۳۵هفته باردارم

فرداهم‌برین می‌فرستن برین خونتون برین شیاف گل مغربی بگیرین دردتون میگیره تا دوروز دیگه

سلام گلها الان درد زایمان کسی نداره مثل قدیمی ها تا ۴۰هفته نگه میدارن آخرش باید بری آمپول فشار بزنن

منم تا یکشنبه وقتمه ولی هیچچ

منم فردا وقتمه ولی خبری نیس

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق ۶ ماهگی
مامان اراد و مهراد🐣 مامان اراد و مهراد🐣 ۵ ماهگی
مامان نفس مامان نفس ۴ ماهگی
مامان ثنا مامان ثنا ۸ ماهگی
مامان کایرا 🍓🧿 مامان کایرا 🍓🧿 ۴ ماهگی
مامان لِنا🩷🦋 مامان لِنا🩷🦋 ۲ ماهگی
مامان 🎀جوجه هام🎀 مامان 🎀جوجه هام🎀 ۱ ماهگی
مامان ❤سلین و سوفیا❤ مامان ❤سلین و سوفیا❤ ۵ ماهگی
مامان حسین🩵 مامان حسین🩵 ۶ ماهگی
مامان اهورا و روشنا مامان اهورا و روشنا ۷ ماهگی