چرا من زایمان نمیکنم چرا درد ندارم😭😭😭

۸ پاسخ

پیاده روی کنید و رابطه داشته باشید منم اینجوری بودم دردم نمی‌گرفت تا رفتم سونو گفت سزارین اورژانسی باید بری شبی که خواستم برم برا زایمان شب تا صبح ترشح داشتم صبح که رفتم سنو بیمارستان گفت سریع ببرید برا زایمان که آب دور بچه کم شده اگر از ۴۰ هفته رد شدید حتما یه سنو برید منم تموم سنو هام و زایمان طبیعی زده بودن تا اخری همه فرق کرد

منم ۳۹ هفته و ۲ روزم
دیشب معاینه شدم ۱ سانت باز بودم😔

برو بستری شو اگه تا چهل هفته زایمان نکردی من چهل رو رد کردم در انتظار طبیعی بودم رفتم سه بار بیمارستان بستریم نکردن چهل هفته دوروز کیسه ابم ترکید بچه مدفوع کرده بود اورژانسی سزارین شدم

پیاده روی داری؟پله بالا پایین برو

رابطع داشته یاش برو زیر دوش اسکات بزن ایشالله میزایی

منم همین طور

واقعاااا چرااا سوال منم هست چیکار کنیم دردمون بگیره🫠

منمم😑😑

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق ۶ ماهگی
مامان اراد و مهراد🐣 مامان اراد و مهراد🐣 ۵ ماهگی
مامان نفس مامان نفس ۴ ماهگی
مامان ثنا مامان ثنا ۸ ماهگی
مامان کایرا 🍓🧿 مامان کایرا 🍓🧿 ۴ ماهگی
مامان لِنا🩷🦋 مامان لِنا🩷🦋 ۲ ماهگی
مامان 🎀جوجه هام🎀 مامان 🎀جوجه هام🎀 ۱ ماهگی
مامان حسین🩵 مامان حسین🩵 ۶ ماهگی
مامان اهورا و روشنا مامان اهورا و روشنا ۷ ماهگی
مامان هانا🍓 مامان هانا🍓 ۳ ماهگی