سلام من نمی‌دونم چرا زایمان نمیکنم چرا؟

۶ پاسخ

هممون این مشکلو داریم 😂

چون نی نی جا خوش ‌کرده قصد بیرون اومدنم نداره😁😄

منم چن وقته زیر دلم درد دارم ولی خبری نیست و خسته ترینم😩🥲 اگه سزارین بودیم الان بچه دو هفته بود😂

ورزش میکنی؟؟

بخدا دیگه هممون رد دادیم
نمیدونیم استرس زایمان زودرس داشته باشیم یا زایمان دیر داشته‌ باشه باشیم

چون هنوز من زایمان نکردم 😄بچه های الان اکثرشون دیر میان

سوال های مرتبط

مامان ❤سلین و سوفیا❤ مامان ❤سلین و سوفیا❤ ۵ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۶ ماهگی
مامان اراد و مهراد🐣 مامان اراد و مهراد🐣 ۵ ماهگی
مامان نفس مامان نفس ۴ ماهگی
مامان ثنا مامان ثنا ۸ ماهگی
مامان کایرا 🍓🧿 مامان کایرا 🍓🧿 ۴ ماهگی
مامان لِنا🩷🦋 مامان لِنا🩷🦋 ۲ ماهگی
مامان 🎀جوجه هام🎀 مامان 🎀جوجه هام🎀 ۱ ماهگی
مامان حسین🩵 مامان حسین🩵 ۶ ماهگی
مامان اهورا و روشنا مامان اهورا و روشنا ۷ ماهگی
مامان هانا🍓 مامان هانا🍓 ۳ ماهگی
مامان 💙rayan💙 مامان 💙rayan💙 روزهای ابتدایی تولد