کارایی ک دهانه رحم زو باز میکنه انجلم بده
پله برو
پیاده روی برو
رابطه بدون جلوگیری داشته باش
بچه اولته؟اگه اره فعلا بمون تا ۴۰،۴۱هفته ک حداقل ۱سانت باز شی
من سر دخترم خیلی اذیت شدم ۳۹هفته و۲روز رفتم خودمو بستری کردم ۳۹هفته۴روز زاییدم
من دیروز دکترم بهم گفت تا ۴۱ هفته برای طبیعی وقت هست
پله پیاده روی برو
وقت داری خب
سوال منم هست 😂😂😂
اگر طبق پروفایلتون الان تو۳۹هفته باشید یعنی همچنان باید صبر کنید. طفلکی خیلی از مامانا تا پایان۴۰هفته همچنان منتظرن🥲
هنوز ۳۸ هفته ای حالا وقت هس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.