من چرا زایمان نمیکنم🥲

۵ پاسخ

من ۵ اذر بستری شدم فردا صبح اولین نفر رفتم اتاق عمل اما بگو چقدر اذیت شدم تا بی حسی بهم زدن یه دفع نفسم گرفت اکسیژن کم امدم تو بی حسی بعدشم بردنم ریکاوری هم اکسیژن بهم وصل کردن

منم موندم

من طبیعی زایمان کردم خیلیم سخت دست بچموموقع زایمان شکوندن ...دورازجون خودت وبچت

من زایمان نکردم هنوز خواهر😭😭....شما ک از هفته ی منم کمتری

تا40هفتت پربشه وقت داری بعداون اگه نشه بستریت میکنن

سوال های مرتبط

مامان اهورا و روشنا مامان اهورا و روشنا ۷ ماهگی
مامان رادوین مامان رادوین ۱۱ ماهگی
مامان امیرحسینم🥹🫀 مامان امیرحسینم🥹🫀 ۵ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۶ ماهگی
مامان اراد و مهراد🐣 مامان اراد و مهراد🐣 ۵ ماهگی
مامان نفس مامان نفس ۴ ماهگی
مامان ثنا مامان ثنا ۸ ماهگی
مامان کایرا 🍓🧿 مامان کایرا 🍓🧿 ۴ ماهگی
مامان لِنا🩷🦋 مامان لِنا🩷🦋 ۲ ماهگی
مامان 🎀جوجه هام🎀 مامان 🎀جوجه هام🎀 ۱ ماهگی
مامان ❤سلین و سوفیا❤ مامان ❤سلین و سوفیا❤ ۵ ماهگی