من ۳۹ و ۶🥲هیچ خبری نیست
منم همچنان منتظر
درخواست بدیدباهم دوست باشیم
یادمه تو بچه ی اولم هم هفته ی تو بودم دکترم نامه داد بستری شدم با قرص زیر زبانی زایمان کردم البته سرم زده بودن نمیدونم واسه چی بود
منم منتظر دردم بگیره ولی اصلا خبری نیس 😐
پله . رابطه . میخک با چایی. ورزش . پیاده روی . معاینه تحریکی . و شیاف گل مغربی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.