۵ پاسخ

من ۳۹ و ۶🥲هیچ خبری نیست

منم همچنان منتظر
درخواست بدیدباهم دوست باشیم

یادمه تو بچه ی اولم هم هفته ی تو بودم دکترم نامه داد بستری شدم با قرص زیر زبانی زایمان کردم البته سرم زده بودن نمیدونم واسه چی بود

منم منتظر دردم بگیره ولی اصلا خبری نیس 😐

پله . رابطه . میخک با چایی. ورزش . پیاده روی . معاینه تحریکی . و شیاف گل مغربی

سوال های مرتبط

مامان فسقل مامان فسقل ۹ ماهگی
مامان آرتمیس🩷 مامان آرتمیس🩷 ۱۴ ماهگی
مامان حسین🩵 مامان حسین🩵 ۶ ماهگی