وااااای خدا،چرا دردام شروع نمیشه😫😫😫😫

تصویر
۱۰ پاسخ

وای خوش بحالت اخراشی

وای منم منتظرم اما خبری نیس فعلا🥲

حالا تو شکمته کیفففف کننننن..من منتظرم بیدارشه شیر بخوره بخابه یعنی دارم کور میشم از خواب

منم هم هفته ت بودم بدون هیچ‌دردی رفتم امپول فشار زدن بهم سه ساعته زایمان کردم

هنوز کجایی بعضی ها از ۴۰ رد میکنن

زوده 40هفته رو باید رد کنی من ک سزارینیم هنوز سر جای خودمم😂

ورزش کن خودتو خسته کن پله نوردی کن

عزیزم طبیعی هستی
اگه خدایی نکرده دور از جونت اکسیژن بچه پایین بیاد توکه هفتت بالائه سزارین میکنن
ببخشید این سوالا رو پرسیدم عزیزم من میخوام منتظر طبیعی باشم بعد میگم اگه بدنیا نیاد ببینم سزارین میبرن

هنوووز پنجججج رووووز مووونده بابااا🙊

میخواد کامل کنه بعد بیاد😁

سوال های مرتبط

مامان مارال🎀 مامان مارال🎀 ۲ ماهگی
مامان فسقل مامان فسقل ۹ ماهگی
مامان ساحل خانم مامان ساحل خانم ۱۰ ماهگی
مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی ۳ ماهگی
مامان رادمهر💙 مامان رادمهر💙 ۱ ماهگی