وای خوش بحالت اخراشی
وای منم منتظرم اما خبری نیس فعلا🥲
حالا تو شکمته کیفففف کننننن..من منتظرم بیدارشه شیر بخوره بخابه یعنی دارم کور میشم از خواب
منم هم هفته ت بودم بدون هیچدردی رفتم امپول فشار زدن بهم سه ساعته زایمان کردم
هنوز کجایی بعضی ها از ۴۰ رد میکنن
زوده 40هفته رو باید رد کنی من ک سزارینیم هنوز سر جای خودمم😂
ورزش کن خودتو خسته کن پله نوردی کن
عزیزم طبیعی هستی
اگه خدایی نکرده دور از جونت اکسیژن بچه پایین بیاد توکه هفتت بالائه سزارین میکنن
ببخشید این سوالا رو پرسیدم عزیزم من میخوام منتظر طبیعی باشم بعد میگم اگه بدنیا نیاد ببینم سزارین میبرن
هنوووز پنجججج رووووز مووونده بابااا🙊
میخواد کامل کنه بعد بیاد😁
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.