منم اصلا درد ندارم،رحمم هم بستس، این روزا هم هر دقیقش عین یک سال میگذره اصلا نمیگذره
ورزش کن دیگه
عزیزم دکتر برو
منم عین شما بودم در عرض سه ساعت دردام شروع شد و دهانه رحم در عرض ۱ ساعت باز شد
من چند روزه اصن تکون نمیخورد تا دیروز یبار تکون خورد امروزم فقط یبار ولی قبلا حرکتش بیشتر بود خیلی میترسم
منم مثه توعم😢😢
شما حرکت بچتون خوبه ،حرکتش کم نشده
منم مثل توم دیگه داره چهل هفته تموم میشه ولی اصلا درد ندارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.