ای خدا چرا دردام شروع نمیشه 😭😭😭

۸ پاسخ

منم اصلا درد ندارم،رحمم هم بستس، این روزا هم هر دقیقش عین یک سال میگذره اصلا نمیگذره

ورزش کن دیگه

عزیزم دکتر برو

منم عین شما بودم در عرض سه ساعت دردام شروع شد و دهانه رحم در عرض ۱ ساعت باز شد

من چند روزه اصن تکون نمیخورد تا دیروز یبار تکون خورد امروزم فقط یبار ولی قبلا حرکتش بیشتر بود خیلی میترسم

منم مثه توعم😢😢

شما حرکت بچتون خوبه ،حرکتش کم نشده

منم مثل توم دیگه داره چهل هفته تموم میشه ولی اصلا درد ندارم

سوال های مرتبط

مامان مارال🎀 مامان مارال🎀 ۲ ماهگی
مامان فسقل مامان فسقل ۹ ماهگی
مامان ساحل خانم مامان ساحل خانم ۱۰ ماهگی
مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی ۳ ماهگی
مامان رادمهر💙 مامان رادمهر💙 ۱ ماهگی