سلام کیا کالابرگ نوزادان دریافت کردن

۱۱ پاسخ

۲۰۰ دادن

مگه قرارنبودهربرج ۶۰۰واریزکنن

امروز برای اولین بار ریختن برامون

سلام مگه دوباره میریزن

۲۰۰ میخام برم ۳تا چیپس بخرم😂😂

مگه کالابرگ بچه ها دور دوم واریز کردن؟

۲۰۰ دادن

۲۰۰ تومن بقیه دفعه اوله

تصویر

ما دویست تومن🫤😂

ما
دویست تومن 😂

سلام،ما امروز میریم ک دریافت کنیم🙃

سوال های مرتبط

مامان داداشها مامان داداشها ۱۵ ماهگی
مامان تک مازرون 🦁🌞 مامان تک مازرون 🦁🌞 ۱ سالگی
مامان ساواش مامان ساواش ۱۶ ماهگی
مامان محمدامین مامان محمدامین ۱۳ ماهگی
مامان 𝒩ℴ𝓊𝓇𝒶✨️🫀 مامان 𝒩ℴ𝓊𝓇𝒶✨️🫀 ۵ ماهگی