۵ پاسخ

با فرنی

من با لعاب برنج

با پوره سبزیجات شروع کردم
بخاطر وزن کم دخترم

با فرنی شروع میکنن
من از دیروز شروع ‌کردم

من با پوره میوه شروع کردم بخاطررفلاکس

سوال های مرتبط

مامان پنبه⚽🧸 مامان پنبه⚽🧸 ۱۲ ماهگی
مامان ماهلین♡شاهوین مامان ماهلین♡شاهوین ۳ ماهگی
مامان دخترکم مامان دخترکم ۸ ماهگی
مامان نفسی مامان نفسی ۱۳ ماهگی