۲ پاسخ

پسرمنم از اول قی میکرد گفتن مجاری اشکش بستس ماساژ و اینادادیم الان اشکش میاد ولی هتوز قی داره.باکتی ماید تا چندروز بزنیم به منم اینودادن اول.

هیچی مثل شتشو با چای سرد نیست و ماسلژ گوشه چشم

سوال های مرتبط

مامان جوجه کوچولو،😘 مامان جوجه کوچولو،😘 ۱۵ ماهگی
مامان جوجه🌼 مامان جوجه🌼 ۱ سالگی
مامان حلما فرفری مامان حلما فرفری ۱۶ ماهگی
مامان 🌸🌸🌸🌸🌸 مامان 🌸🌸🌸🌸🌸 ۱۳ ماهگی
مامان نلین مامان نلین ۸ ماهگی