۵ پاسخ

منم شیر ندارم حتی با شیر افزا

داروخونه بگو خودش میدونه

من لاکتاول میخوردم عالی بود هم شیرافزار بود هم ویتامین های بدن رو تامین میکرو

من پودرشو خریدم خیلی خوب بود

ازکپسولا زرد بگیر خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان مامان هدیه خدا مامان مامان هدیه خدا روزهای ابتدایی تولد
مامان آریا مامان آریا روزهای ابتدایی تولد