بعد از ۵ روز تاخیر منفی😘🤫😔😔😔😔

۵ پاسخ

باید واستی 10 روز بشه من 6 روز شده

چون میگذرد غمی نیس هی خدا …🥲

https://t.me/+nMqBbKRm2xI1MjU8
کسانی که باردار هستن.یا اقدام هستن.یا درد دل دارن.بیاین تلگرام گروه زدیم.فقط متاهل ها تشریف بیارن🙏🙏
به آیدیم پیام بدین=@Shkufe2024

من مادر مادر مرده که باوجود بی بی چک مثبت پریودشدم😭😭😭💔💔💔💔

خداروشکر حتما حکمتی بوده

سوال های مرتبط

مامان جوجه😍 مامان جوجه😍 هفته شانزدهم بارداری
مامان نور👼🏻✨ مامان نور👼🏻✨ هفته نهم بارداری
سپيده سپيده قصد بارداری
مامان جیگر🧸 مامان جیگر🧸 هفته پانزدهم بارداری
سمیرا سمیرا قصد بارداری
منم مادر میشم منم مادر میشم قصد بارداری