بعد ۵ روز تاخیر تست زدم منفی شد

تصویر
۵ پاسخ

عزیزم دوفامدو منم میخورم توی ماه اول اقدام شما مشکلت چی بود ک دکتر بهت دوفامد داد سوال منم هس سوالت

آخه من دوفامد مصرف کردم میگم شاید بخاطر اون تاخیر افتاده ولی خب صبح ها شکم‌درد میگیرم جوری که حس میکنم پریود شدم امروز صبح هم خیلی حالت تهوع داشتم

هاله نداره؟؟؟

صبر کن تا هشت روز تاخیر جز محدوده نرمال حساب میشه اگه بیشتر شد تازه بیبی چک ممکنه نشون بده
بقیه که زود نشون میده براشون لقاحشون زود گرفته

به تست اطمینان نکن

سوال های مرتبط

مامان دونه انار🫀 مامان دونه انار🫀 هفته نهم بارداری
مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی هفته چهاردهم بارداری
مامان پناه  🩷🐣✨️ مامان پناه 🩷🐣✨️ روزهای ابتدایی تولد
(مامی هدیه خدا) (مامی هدیه خدا) قصد بارداری
مامان ❤❤❤ مامان ❤❤❤ هفته ششم بارداری
مامان پناه مامان پناه قصد بارداری
مامان لیانا 🎀 مامان لیانا 🎀 روزهای ابتدایی تولد