یک روز تاخیر دارم تست زدم منفی شد😥😥💔❌❌❌❌

۱۳ پاسخ

منم یه روز تاخیرم استرس دارم نمیدونم بزنم نزنم

سلام عزیزم راسی پریود نشدی هنوز؟؟

منم یک روز تاخیر تست دادم منفی شد الان پنج روز تاخیرم دیگه نمی‌زنم 🤦🏻‍♀️

من دیگ نمیزنم همش عصابم خراب میکنه شوهرم دیگ بیبی چک نمیخره🤣

امید خدا میشید

چهارروز مونده موعدم بزور جلوی خودمو گرفتم

من روز ۳ تاخیر بی بی چکم منفی بود روز ۱۰ منفی ۱۷ مثبت شد

به بی بی چک اعتمادنکن من ۲۳روزتاخیرداشنم منفی شدچون تاحااااین تاخیربی سابقه بودبتادادم مثبت شد صبرکن ممکنه کلن لقاح دیربشه

بدترین حس دنیا
تاحالا تاخیر داشتی

من ی روز مونده ب موعدم فردا باید بشم🙃

زود زدی خب

چند روز دیگه مجدد تست بزن انشاالله ک مثبت میشه

عزیزم با یک روز تاخیر تست نشون نمیده حداقل باید ۱۰ روز از تاخیرت بگذره تا تست نشون بده

سوال های مرتبط

مامان لیانا 🎀 مامان لیانا 🎀 روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه😍 مامان جوجه😍 هفته شانزدهم بارداری
مامان آرام مامان آرام هفته پانزدهم بارداری