یک روز تاخیر تست هم منفی بنظرتون زود زدم یا ن😪

۴ پاسخ

منم خسته ام چه میشه کرد

اره گلم زود زدی بزار تاخیر بخوری بعد بزن ک انشالله مثبت بشه

مال من روز ۱۱ تازه حاله انداخت، میدونم کرم داره ولی بسپار بخدا و توی تست زدن عجله نکن. فک کنم یک سال شد که اقدام بودم ولی بی خیال بودم

گلم زود زدی بزار دو سه روز بگذره

سوال های مرتبط

(مامی هدیه خدا) (مامی هدیه خدا) قصد بارداری
مامان لیانا 🎀 مامان لیانا 🎀 روزهای ابتدایی تولد