سلام خانماا من تست زدم بعد ۷روز تاخیر منفی شد🥲

۲ پاسخ

پس همونه چون هورمونی بوده قرص سیستمو بهم زده اگه تاچندروز نشدی واسه محکم کاری باز یه برنددیگه بی بی بزن یا ازمایش بده منفی بود داروگیاهی بخور پریود بشی

سلام تنبلی داری؟؟

سوال های مرتبط

مامان آینده مامان آینده قصد بارداری
مامان جوجه😍 مامان جوجه😍 هفته شانزدهم بارداری
مامان دونه انار🫀 مامان دونه انار🫀 هفته دهم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق قصد بارداری
مامان ❤❤❤ مامان ❤❤❤ هفته ششم بارداری