خانوما کسی زگیل تناسلی داشته خدای نکرده؟

۶ پاسخ

من داشتم خب شدم

خانما زگیل بخاطر وجود ویروس hpvهست اصلا فریز لیزر نکنید بدتد میشه باید ریشه ای درمان بشه پسر من ۴ سال زیر نظر دکتر بود و هی وضعیتش بدتر میشد ولی یه خانم دکتر بهم معرفی کردن دارو گیاهی داشت بهش دادم مثل معجزه بود بدون اینکه چیزی بزنم به زگیل ها خودشون خشک شدن و پاک شدن

سلام عزیزم خوبی
من داشتم وای واقعا دوره بدی بود
الان خداروشکر درمان شدم

هر خالی که زگیل نیس گلم

خیلیا دارن

الان خیلی شایع شده بین مردم

سوال های مرتبط