سلام خانما برای سوختگی چی خوبه؟

۷ پاسخ

روغن نباتی رو امتحان کن دعام میکنی بعدا

پماد آلفا عالیه

کالاندولا

کالاندولا عالیه

من سودوکرم زده خیلی تاثیر نداشت ولی آردن عالی بود

پماد آ د عالیه

سودو كرم.

سوال های مرتبط

مامان مهراد😍 مامان مهراد😍 ۸ ماهگی
مامان مامان گل پسرا مامان مامان گل پسرا ۸ ماهگی
مامان Aryia🤎✨ مامان Aryia🤎✨ ۹ ماهگی