۵ پاسخ

خوبه خداروشکر

فکر کنم قند یکساعته یکم همش بالاس

ناشتا ۷۶ بودی
۱ ساعت بعد خوردن محلول ۱۵۸
۲ ساعت بعدشم ۱۰۵ بودی
در کل خیلی خوبه

فک کنم قند یک ساعتت یکم بالاس
دوساعته و ناشتا خوبه

عالی آزمایشت

سوال های مرتبط

مامان آلوچه💚🩷 مامان آلوچه💚🩷 هفته سی‌ام بارداری
مامان پروا🍼🩷🤱 مامان پروا🍼🩷🤱 ۳ ماهگی
مامان امیر🩵دلارام🩷 مامان امیر🩵دلارام🩷 ۱۱ ماهگی
مامان 💙ایلیا🐣 مامان 💙ایلیا🐣 ۱۰ ماهگی
مامان لنا😍🥺🫀 مامان لنا😍🥺🫀 ۱۱ ماهگی
مامان اِلارا🥰🎀 مامان اِلارا🥰🎀 ۸ ماهگی
مامان نخودچه مامان نخودچه روزهای ابتدایی تولد
مامان سمیه مامان سمیه هفته سی‌وششم بارداری
مامان لنا🩷 مامان لنا🩷 ۹ ماهگی
مامان سلین وپسری💙💐 مامان سلین وپسری💙💐 ۳ ماهگی
مامان لیانا 🩷 مامان لیانا 🩷 ۲ ماهگی